Gozdealpu Ebebek bugün anneler için tshirt ve tayt getirmiş. Beyaz, gri ve siyah düz renk tshirtler ve uzunluğu iyi. Normal giyimlerde büyük beden alsam da göbekten dolayı karnım açılıyor. Fiyatları 15 tl. Bir çok markada doğru düzgün hamile giyim yok ve beden bulmak zor olabiliyor. Ben önünde "bebek geliyor" teması bulunan tshirtleri sevmiyorum. Benim için iyi oldu.
Mosimosi https://www.e-bebek.com/baby-mom-v-yaka-pamuklu-hamile-tisort-siyah-p-18ybmmktst001-0044/ Bundan bahsediyorsun galiba. Kullanışlıymış cidden, doğumuma çok az kaldı yoksa kesin alırdım