-34 Test yaptırdım 11 haftalığım sonucum çıktı doktor randevusuna sürem var yorumlayabilir misiniz https://hizliresim.com/GQtZCC https://hizliresim.com/JFUhGg
Denizcyc Benim de değerlerim size yaklaşık. Bugün doktora gösterdim gayet iyi bir sorun yok dedi. Zaten düşük risk yazıyor. 1:250den küçük olanlar riskli sayılıyor bildiğim kadarıyla. Sizin değerleriniz gayet iyi.
SU1234 Benimde sonucum çıktı ama sadece yazı olarak düşük risk yazıyor grafik vs yada bu kdar detay yok önemli olan sonuç değil mi
Emel38 SU1234 hastaneden grafik şeklinde olanı cikiyor.doktorunuzun ekranında görünüyor.yorumu ona göre yapiyorlar