Elfsndkl ne için içiyorsun bilmiyorum ama testim pozitif çıkınca bile Bi ton laf işittim doktordan bebek düşünüyorsan en az 3 ay önce bırakman gerekirdi diye ama ne bileyim ben hamile kalacağımı önemli Bi durum değilse sende bırak bence 6gğn yarım iç sonra bırak