SeymaK bebiskosmom bilemiyorumki canım ya kiminde çıkarken kiminde çıkmayabiliyo bu vücudundaki insülin hormonuna bağlı ama sadece tatlı yemekle ilgili de değil hamur işi ekmek makarna patates pirinç de şekeri yükseltiyo ben bayadır yemiyorum hiç bişey
SeymaK bebiskosmom öyle canım mecbur napalım doğum sonrasına saklıyorum kendimi doktorum şekerden kork ani yükselmesi bebek için çok tehlikeli dedi ben de yemiyorum ondan önemli değil ya napim 😂
ulviyedemirbas2 Mervee8 valla bende cok yedım yedım sonunda şekerim cıkdı dıkatlı ol derım diet yapıyorum şimdi ne tatlı ne çikolata uzaklaştım hepsınden arada eşim azda olsa al ye diyor bende hayır olmaz diyorum canım çekerse bi damlacık ağzıma atarım 🤭👶