Yesim18 Ben bu forumun bir üyesiyim , bir şey merak ettiğimde de açıp araştırıyorum senin gibi bu şekilde insanları korkuya ve saçma telaşa sürükleyen saçma postlar açmıyorum.. korkularınızı endişelerinizi belirtmenizde elbette sakınca yok ama siz belli ki eleştiri de kabul etmeyen ve bu forumu dedikodu yeri zanneden arkadaşlardansınız.o sebeple daha fazla boşa vaktimi harcamak istemem.sağlıklı ve sorunsuz doğumlar dilerim.bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın