Aysegulll94 Merhaba. Uyandıgımdan beri baş ağrım ve yuzumun sag tarafında bi agrı var ablam tansıyonuma baktı küçüğü 10 çıktı yüksek dedi ama sizce yüksekmi hastaneye gitmem gereklimi? 17 haftalık hamileyim.