Cigdemkaan benim ayrıntılı usg de öyle çıkmıştı ama sonradan haftam ilerledikçe onlar da artmıştı ama en çok üç hafta olmuştı öyle söylüyim biz genetik yaptırdık temiz çıkmıştı ben bazı sebeplerden dolayı anne karnında bebeğimin kalbi durdu 35. Haftada kaybettim malesef doğumda boyu 35. Haftada 44 cm di yani haftasına göre sadece 2 cm kısaydı ama başka hiç bişey yoktu yani ultrasonlara çok aldanmayın benimde gebeliğim zehir olmuştu. Ama 7-8 hafta çok tabi yalnız bildiğim kadarıyla bu tanıyı koymak için göğüs kafesinin de dar olması lazım diye biliyorum onun için bişey dediler mi