Cansuzekiozdemir Ben sürekli soluma yatmıyorum canım. Yani uyurken ister istemez dönüyo insan ama ben bu konuyu daha dün doktorumla görüstüm bana rahatsiz olana kadar kendimi rahatsiz hissedene kadar yüzüstü bile yatabilecegimi soyledi. Senin bebegi yuz ustu yattiginda ezme ihtimalin yok oyle bisey olabilirmi o suyun icinde senin hareketinle ezilir mi dedi ama ben suan 16+3 teyim karnım buyuyene kadar yuz ustu yaticam yani😂😂😂