Ayla_annesi07 Arkadaşlar sezeryan olucam yakın zamanda hastane kan tahlili falanda yapıcak acaba kovit testide yaparmı 🦠😣
Evremadas Ayla_annesi07 Malesef bizimki de yapıyor hemde zorla. Tartışma bile yaşadım bu konuda ben kendimi izole ettim herşeyden ve herkesten covit olmam mümkün değil diyelim sancım var geldim o arada bide covit testi mi yapacaksınız bana zorla dedim mecbur dedi cidden sinir bozucu
Beyzan Ayla_annesi07 bazı özellerde zorunlu bazısında değil. Direk hastanenize sormanız lazım. Test olması bence iyi burds bir kaç hamile okudum hiç belirti yokken son dk pozitif çıkan ama tabi ondan sonraki süreç sıkıntılı oluyor baya. Ben henüz 20. Haftadayim test isterler mi bilmiyorum
Aysenur05 Ayla_annesi07 bende sezaryen olacağım covid testi yapacaklarmş hastaneden hastaneye değişiyor bncede yapılmalı okdr insan çalışıyor orada kimsenn vebalini almak istemem
sudamlasi Ben sordum doktoruma hayır yapılmıyor yapan hastaneler de var ama istersen yaparız dedi istemedim.
Ayla_annesi07 Beyzan bnde Çarşamba günü kontrolüm var sorucam bakalım doktoruma merak ettim doğrusu yaparlarsada haklılar yani inşlh bişey çıkmaz kimseyle görüşmüyorum ama bellide olmaz endişeleniyor insan illa
Beyzan Ayla_annesi07 aynı düşünüyoruz Ben onlara da hak veriyorum yani Doktor onlarca hastaya bakıyor bir tanesinden korona kapsa onun için de diğer hastaları için de çok kötü olur hele ki korona olduğunu fark etmeden benim yüzümden başka gebelere bulastirirsa kahrolurum. Genelde dikkat ediyorum ama bir şekilde eşim işe gidip geliyor ki asansörden apartman kapısından kaptığını söyleyen insanlar var. Bu şartlar altında hepimizde olabilir
Ayla_annesi07 Beyzan çok haklısın kuzum testten falan bile korkuyorum ama İnan yapılsın bile isterim yani doğru olan neyse rabbim onu nasip etsin inşlh geçer gider bu illet
Gezmis Ayla_annesi07 bizim hastane kendi istiyor mecburi geleceği günü bilsem devlette yaptırcam ama işte
nev_hena Acıbadem ve Florance Nightingale grubu zorunlu yapıyor. Açıkçası bu benim içimi biraz rahatlatıyor zaten hastane ortamı riskli, önlem almaları hoşuma gitti. Sezaryenden 48 saat önce covid testi yapılması gerekiyor dendi bana.