Annelique5 Belirsize yakın bi çizgi bende adetime 4 gün kala yapmıştım benimde kıpkırmızı bi çizgi değildi ikinci çizdi ama daha belirgindi net görünüyodu bence iki gün sonra bi daha yap istersen ama garanti olsun istersen gününün geçmesini bekle dicem ama insan bekleyemiyo biliyorum var mı yok mu diye içi içini yiyor ☺️