Eda-nur2580 Kizlar 29 haftalık gebeyim 2. Gebeliğim ilk gebeligimde hiç yaşamadım bu ağrıyı doktor herşey normal diyo ama kasiklarimda hergun şidetli ağrı oluyo ve 15 dakika sürüyo yaşayan varmi