ElifLeyla inşallah atlatırım ben bide pek dikkat etmedim bu ara üşüttüm sanırım kayınvalidemlere geldik köydeyiz merkezle bir gibi ama yinede köy olarak geçiyo ama tabi çarşıya göre bi tık sert soğuk oluyo duş falanda almıştım aynı gün dışarı falanda çıktım vs gaz sancımda var gibi az az ondan bunalıyorum sanırım ama onun dışında tabi baskı oluyo vajinama vajinamda kramp ve sancı gibi bişiyler oluyo yatıp kalkarken daha çok sızlıyo gibi rahmimden geliyo gibi daha çok