Gkc123 bende 10 haftalık hamileyim. 6. Haftadan beri hiç birşey yiyemiyorum. 4 kilo verdim. İlk gebeliğimde de böyle olmuştu, 14-15 hafta yiyemeyip kilo vermeye devam etmiştim ama çok şükür sonradan iştahım açıldı, kızımda sağlıklı bir şekilde doğdu. İlk zamanlar arkadaşlarında dediği gibi bebek sizin vücudunuzdaki depo besinleri kullanıyor, ama yemediğinizde sizin vücudunuz zarar görüyor. Eğer ki yiyebiliyorsanız etinizi sütünüzü balığınızı, fındık ceviz badem gibi şeyleri yiyin. Olmuyorsa da üzülmeyin bebeğe birşey olmaz.