Kızlar kötüyüm 2 haftaşık bebeğim var ve korona testim pozitf çıktı napacğmı bilmiyorm bebeğime bişey olack diye çok korkuyorm kendimden korkmuyorm el kadar bebeğimden korkuyorm emzirdğim için ilaç vermediler nasl atlatacm bunu bilmiyorm bana akıl verin başından geçenler yada etrafnda olanlar nasl geçirdi😢