Herkese merhaba, acaba benim durumum nasıl olacak diye her gün foruma girip hikayeleri okurdum. Şimdi sıra bende :)
Hiç zorluk yaşamadığım bi hamilelik dönemi geçirdim. Mide bulantısı mide yanması ya da yorgunluk yanımdan geçmedi hatta bazen ben hamile değilim sanırım bebek hala orda duruyo mu diye düşündüğüm çok oldu 😂 2li tarama yaptırmadım, detaylı yaptırdım Ali Ekiz de çok şükür bir sorun gözükmedi. 37.haftada çatı muayenesi oldum hiç acılı değildi doktorum çatımın dar olduğunu ve normal olsa da zor olacağını yine de tercihi bana bıraktı her ihtimale karşı da sezaryen için gün verdi 15 şubata. Şimdi iyi ki daha da beklememişim diyorum🤲🏼 doğum olacağı gün 7de hastaneye giriş yaptık tahliller covid testi bekleme süresi ile saat 10 gibi beni ameliyathaneye indirdiler o an dedim ki ben iğneden bile korkarım ne yapıyorum burda 😂 spinal iğnesi yapılırken asla hissetmedim hatta noldu bi sorun mu var dedim anestezi doktoruna yoo yaptım bile dedi 😂 3 5 dk sonra bacaklarım yanıyo gibi dedim ve hissetmedim artık sadece sonda takmak için bacaklarımı açtıklarını anladım uyuşmuş olduğumdan onu da hissetmedim, doktorum geldi biraz sohbet edip başladılar işleme sadece dua ettim o an ağlama sesini duymak için hemşireye başladılar mı diye sormamdan 1 dk sonra o hırıltılı cılız sesi duydum ve kapkara uzun saçlar gördüm ❤️ doktorum 2 kere kordon dolamış sıkıca hemen verelim doktora kontrol için dedi ve miniğimi götürdüler sonrası benim dikişlerim de biraz midem bulandı gözlerimi kapatıp bekledim. Ameliyat bitip yukarı götürülürken kapıdan sesini duydum yine ortalığı inletmiş her şeye rağmen çok iyiydi temizlenmiş beni bekliyodu ❤️ 3200 50 cm olarak doğdu. Ağrılarım 2 güne hafifledi zaten taburcu olurken dikişler yapışmıştı bile 1 gün hastanede kaldık, şu an emme savaşı veriyoruz çok şükür süt var inatçı kızım memeye kavga ederek de olsa besleniyor🙂🙏🏻 Dünyanın en güzel duygusu olan bu zamanları zamanını bekleyen herkes en kolay şekilde yaşar umarım, Allah hamile olan hamile olmak isteyen ve doğum bekleyen herkese yardım etsin. ✨
Herkes mutlu bir hamilelik ve doğum süreci geçirir inşallah🙂