Aşırı derecede öksürüyorum, sürekli hiç geçmiyor. Özellikle yemeklerden sonra daha çok oluyor. Grip falan değilim. Reflüdendir diye düşünüyorum, gebelik öncesinde de biraz vardı ama bu kadar değildi. Gaviscon şurup içiyorum bir işe yaramıyor. Doktora gideceğim artık ama göğüs hastalıklarına mı gitmem lazım yoksa kadın doğum doktoruma mı gideyim? Bilemedim..Bir de akciğer filmi falan çektirmek yasak değil mi gebelikte? Nasıl teşhis edecekler?