Arkadaşlar ben tüp bebkle hamile kaldım ama daha tam muayene olamadım bugün rapor almak için hasteye geldim muayene olmak istedim karnından ultrasonla çok ufak kese göründü eğer adet tarihinden hesaplaniyorsa benim 5 haftalık hamile olmam lazım kese boyum şuan 4 mm çok küçük degilmi