BurcuLice caniniz sagolsun. Zaten gercekten ihtiyaci olana yatmiyor. Cevremde nice yatanlar gordum kiminin gezmeye benzin parasi kiminin ise telefon fatura parasi oldu. Nice tüp bebek tedavisi olan insanlar var parasi olmayan bi ilaci alabilmek için bayat ekmege bile razi olup kenara para atan insanlar var. Ama gelin gorun ki devletten tedaviye destek almaj için 24 yas evlenmek icin ise 18 yasi yeterli goruyorlar. Bu paralarida böyle hunharca dagitiyolar. Sizin küçük bi ihtiyacinizi gorur belki ama malesef altinda arabasi evi olana bile verdiler bu parayi. Sizin gibi bi anlik oh dicek insanlari es gectiler.