Dilara0 mavi0811 hiç anlamam ama meragimdan baktım birşeyde anlamadım. Gelmişken dua edeyim bari🤗🤗 Rabbim sağlıklı ve hayırlı bir şekilde evlat nasip eylesin kucağını boş bırakmasın inşallah arkadaşım 🙏
acemigebe Bu konuyu bence sadece doktorunuzla konuşmalısınız. Böyle kapsamlı testleri uzmanları dışında birinin yorumlaması sizi de yanlış yönlendirebilir.
mavi0811 acemigebe doktoruma pazartesi gunu gostericem haklısınız onden bilgi almak istedim bilen varsa
Nazzz1310 mavi0811 mavi0811 estradiol değerin iyi dusuk degil tam orta guzwl yani estradioldan ben çektim bu ay cok yüksek geldi 128 di bugün rahim filmi falan çektiler çok şükür temiz çıktı bi sıkıntı yok 30 la 80 aradı olması lazım o değerin senin iyi
mavi0811 vuslatim34 pko var ama onceden 9 larda idi canım su an boyle bide onceden fsh dan yuksekti simdi adetlerimde duzeldi
Nazzz1310 mavi0811 sen söyle yinede doktora ben kadın dogum kontrol ilacı kullanmaya başlayınca adetim azaldi ve simsiyah geliyodu