Ben 2.kontrolüme gittiğimde yaklaşık 7 haftalıktı bebeğim doktorumu değiştirmiştim aynı zamanda ve ilk söylediği çay,kahve,kola özellikle adaçayı kesinlikle içilmeyecek dedi.Kola,kahve hiç içmezdim zaten hamile olmadan öncede ama çay günde 3 bardak içiyorum 🤦🏻♀️