Kızlar herkese merhaba 22+3 haftalık hamileyim ilk gebeliğim hareketini ilk net olarak 20.haftada hissettim pıt pıt şeklinde ondan sonra karnımı açtığımda tekmelerini hissedebiliyorum hafif genellikle gece yatarken oluyor ama hareketlerini bir gün hissediyorsam 2 gün hissetmiyorum korkutuyor bu durum beni normal mi sizce 😔