Ayazzzzzz Ultrasona göre normal doğumum 23 nisana denk geliyo. Fakat ben sezeryan olursam tahmini kaç gün önceden aliyolar ameliyyata? Doktorumla bu konuda konuşmadik henüz fakat çok merak etdim
Ozlemserrt Ayazzzzzz 7 ila 10 gün arasında değişiyor diye biliyorum sen yine de randevuda doktorunla bi konuş canım
EsinCemreDogan Ayazzzzzz Benim doktorum, ikinci sezaryen olacakları 36-38 hafta arası alıyoruz dikiş yerini zorlamamak için dedi. İlk sezaryenimde 38+4te olmuştu.
Dorukunannesifatma Size tavsıyem planlı ise 39. Haftadan önce sezeryan olmayın ben 39+1 de oldum doktorum tam olarak gelısımını bu haftada tamamlıyor dedı
Beyzan Ayazzzzzz beklenen doğum tarihi 40. Hafta. Eğer ilk doğumsa 39 da ya da 38+5 de filan alıyorlar. O da arkadaşın dediği gibi 1 hafta 10 gün önceye tekabül ediyor
nev_hena Ben son ana kadar normal doğumu bekledim sayılır ama bizim bebişko pek oralı olmadığı için bugün sezaryene gün verildi. 39+3′te sezaryen olacağım.