fethiyeli48-48 Birsen2906 benim de yumurtlamam bu ay 2 gün sürdü yarın çatlatacak çok şükür ben güzel haberimi aldım hamileyim 🧡 rabbim size de nasip etsin inşallah bugün yarın da ilişkiye devam edin ilişkiden önce idrarınızı yapın su filan içmeyin ilişkiden sonra ayaklarınızı bi 20 dk yukarıda tutun sonra da duş almadan öylece uyuyun içinizde kalsın . Bu gün normal yatın mesela yarın yüzüstü yatın inşallah hayırlı haberinizi alırım
kuzeylianne Birsen2906 benim 3gün koyu çizgiydi. 4.gü in silindi. Çatlıcak tabiki. Siz değerlendirmeyi ilk gün itibarıyla kesinlikle unutmayın. Tutar inşallah.🤲☺️
sehrengiz_8 Birsen2906 canım testinin markası ne çatlaman olmamış ama görülür İnşaAllah hakkında hayırlısı olsun
Cansu_93 Canım bazen yumurtlaman 48 saat surebiliyor yani 2 gün yarında yap siliklesecektir ve degerlendirmeyi unutmayin ☺️
Birsen2906 fethiyeli48-48 iyi dilekleriniz için teşekkür ederim dün değerlendirdik bugünde inşallah 🤗
Birsen2906 kuzeylianne inşallah ilk günü değerlendirdik bakalım 4 gün üst ustede Allah yardım etsin 🤭
Cansu_93 Olabilir ben kendimden yola cikarak yorumladim benimde 2 gun yumurtlamam oluyor instagramda bir gebenin gunlugu hesabinda bir bayan var bu ovulasyonla ilgili baya aydinlatiyor ona at testlerini dm den o cevapliyor daha aydinlatici olur canim 🥰
kuzeylianne Birsen2906 Aminnn hahah ben ilk denememde tutturdum çok şükür. Darısı başınıza inşallah. Değerlendirme cok önemli. Kesinlikle sakın gün atlamayın. Bende bezmiştim ama olunca hatırlamıyorsunuz bile.😅👍
Cansu_93 Birsen2906 canım 2 cocugu var kadının o yuzden cok musait olamiyorum diye soyluyor hep genelde gece 12 den sonra yaziyor ☺️
Pink1122 Birsen2906 18 19 yumurtlama canim yarin ve obur gunlerd devam ef catlamayi siliklesmeyi gorene kadar henuz catlamamjs
afrasil Birsen2906 yumurtlaman 2 gün sürmüş yarın çatlar inşallah ben yumurtlaması 3 4 gün süren duydum endişe etme
KubraNur52 Birsen2906 Bazı kişilerde yumurtlama 3 gün bile sürebiliyor canım bu çok normal. Bende 3 gün çift çizgi gördüm 4. Gün silikleşti. Devam et sıkıntı yok🤗