Munzurrrrr merhaba ben de 20. Haftadayım benim de hamileliğimin başında 2.50 altiydi geçen cuma sağlık ocağında kan verdim 3.89 çıktı çarşamba günü özelde kan verdim 3.39 çıktı kadın doğumcu 4e kadar normal ama istersen Bi dahiliye i ile görüş dedi bugün dahiliye bölümüne gittim düşürmek için ilaç verdi 25 mg bir ilaç verdi. Bilginiz olsun.