Merhaba anne adaylari ve tecrübeli anneler. 2yasinda bir oglum var ve 33 haftalık hamileyim. İlk doğumum genel anestezi ile sezaryen oldu. İkincisi icin spinal anesteziyi de dusun dedi doktorum fakat migrenim olduğu için şiddetli baş ağrısı olabilir diye uyardı doktor. Genel anestezi de uyandığımda cok agri hissetmiştim ve narkoz etkisi gecene kadar bebeğimi emzirdigimi bile hayal gibi hatırlıyorum. Spinalde uyuşukluk geçince agri hafif oluyormuş.fakat migrenimden dolayi cok kararsızım. Sizlerin tavsiyelerini bekliyorum.