Brcn90 spinal mi, genel mi? Valla hic abartılacak bir süreç degil 4 ay oldu genelle sezeryan olalı. Ne ağrı, ne sızım var Allahıma çok şükür. Ilk hafta zorluyor evet ama asla ay yüremiyorum deyip oturma bu acıyı anca yürüyerek atlatırsın. Korkmanı gerektirecek hiç bir sey yok sadece sondaya dayanamam dersen doktorundan ameliyatta uyuşturulduktan sonra takılmasını iste. Sormak istedigin birsey varsa yardımcı olabilirim, geçmiş olsun🌸