Aryanil21 1 haftadır ağrılı kasinti ve akıntı oluyor doktorum fitil önerdi kullandım ama gecmiyor başına gelen var mı ilk gebeliğim ve korkuyorum 😔
denizkizim Aryanil21 benim de kaşıntım çoktu doktor hemen safra testi istedi. kolestaz olabilir endişesiyle. sonucum yeni geldi biraz yüksek çıkmış değerlerim. takibe aldı beni
Aryanil21 anneadayi33 Doktorum korkulacak birsey yok gebelik de normal dedi ama mantar vs bişey demedi. Ben kendim arastırdım muhtemelen mantar belirtileri aynı 🙄 sanırım hormonlar yükseliyor diye oluyormus gebelik de ama çok kötü birşey nasıl geçiçek bilmiyorum😔😔