edakah hayırlı olsun ve geçmiş olsun :) bir sürü sorum var :)
kaç gün hastanede kaldınız? çok ağrınız oldu mu? şu karına bastırma meselesi oldu mu sizde de? ne kadar süre sonra odaya çıktınız bebeğinizin yanına? sezaryenden sonra üşünüyor diyorlar, sizde de oldu mu? gecelik mi giydiniz pijama mı? pijamaysa dikişlerinizi acıttı mı pijama? gibi gibi :)