ggzmkrcc 36 haftalık hamileyim yaklaşık 1 haftadır akıntım bembeyaz afedersiniz erkek spermi gibi oluyo nedendir acaba? Bide koku var gibi akıntıdan mı sıcaklardan mı anlamadım
Denizim ggzmkrcc bende 36.haftamdayi brbbrnimde iki hundur kokulu akintim var bende neden diye dusunuyordum,doktor randevum pazartesi mecbur beklicem insallah kotu bisey degildir😓
Ozlem6161 ggzmkrcc bende de aynı sıkıntı var rahim kısmında iltihap olduğu için akıntı yapıyor doktor bana toz verdi çok şükür iyi oldum seninde gitmeni öneririm
Beyza12344 ggzmkrcc bende kac haftadır var o beyaz akıntı normal ama eger koku ve kasıntı varsa fitil veriyorlar hormonlardandır 😄😄
Kadriye1999 Bende 37 haftalık hamileyim bendede akıntı oyleydı ama kokusuzdu doktoruma sordum koku varmı dedı bende hayır dıyınce korkma normal dedı
Kadriye1999 ggzmkrcc çünkü bende bir ara ole oldum idrar yolu enfeksiyonu dedı doktorum bol su içmelisin bırde antibiyotik verdı geçmesi için cok şükür kurtuldum
ggzmkrcc Kadriye1999 ama öle olsa idrarımı yaparken acı falan olması gerekmez ki? Evim zaten su deposu gibi gunde 2 litreden aşağı içmiyorum ben