Ebruuka bende 20 haftalık hamileyim aşırı sancıyla bir ay önce acile gittim ve yatış verdiler. Böbreğimde büyüme varmış ve kum geçmişimde var. Ben öyle bir böbrek sancısı görmedim yani. Sürekli serum parol antibiyotik verdiler. Bol su ve kendini soğuktan çok iyi koruyacaksın. Ağrılarım geçmezse stent takılacaktı çok şükür ağrılarım azaldı kontrol altındayım. Şu an sancım yok hafif ağrı olup geçiyor sanırım düşürdüm. Allah kimseye o sancıyı yaşatmasın, bebeğe bir şey olmasın diye ağır ilaçlarda içemedim ağladım ağladım dayanmaya çalıştım