22 haftalık hamileyim 1 hafta annemlere gelmeye geldim tuvaletleri yerden her oturmamda sol kasığıma bişey batıyı küçük veya büyük tuvaletim yaparken bugünde sol tarafım aşırı acıdı ağrıdı kalkıncada biraz devam etti geçti neden olabilir bu sizde de oluyor mu? Son aylar hiç otyramıcakmıyım bu tuvalete ben yavaş yavaş çömeliyorum ama yinede ya ağrı ya batma oluyor