9+5 günlük hamileyım geçen hafta doktora gittim kaşıntı ve akıntı şikayetim vardı mantar için ilaç verdi kasık agrım ve bel agrım da olduğu için düşük iğnesi yaptırdı bu hafta da kusmam ve bulantım çok olduğu için gittim idrar testi yaptırdı idrar yolu enfeksiyonun var dedı antıbıyotık iğne yazdı serumla karıştırıp tak dedı ama bu ıkı hafta gittiğimde hiç bebeğe bakmadı en son 6+5 de kalp atışına baktı 12. Hafta bakacam dedı bende çok tedırgınım bebegımde sıkıntı var mı yok mu diye tedırgınım ☹️Ne yapmam lazım