Gizem957 bende riskli gebeligim 1.hamileligim kimyasaldi 2 hamileliğim 15 haftalik triploidi 69 kromozomlu hidrosefali megasefali hastalıklarından dolayı kaybettim 3.hamileliğim bos gebelik üst üste olunca riskli gebelik kategorisine girdim şimdilik çok şükür bir sıkıntı yok ama henüz küçük 6 haftalik birşey belli değil rabbim göstermesin ins bana da kimseye de 🙏