Pazartesi 40. Haftamizi dolduruyoruz daha benim oglustan tık yok hicbir belirti ne kasılma ne su ne nişan en son dün nst ye girdim sanci manci yok 🙄 normal istediğim için çatı muayenesi sonrası herhangi bir engel olmadigini soyledi doktorum 40 a kadar bekleyip o gun yine muayene edicem 3-4 cm acilma rahimde yumusama varsa suniyle başlatiriz dedi eger yoksa sezeryan dedi ac gidicem yani pazartesi artik kesin dogum olucak🤪bi yandan cok heyecanliyim ogluma kavusucam ama biyandan da geriliyorum kendi sancimla istedim hep suni alipta acilma olmazsa bosuna yipranmak istemiyorum doktorumda cok suni yanlısı degil aslında senin ve bebegin icin en sagliklisi neyse o olucak diyip rahatlatiyor beni 😌 yani napsam bilmiyorum okuyorum surekli yürüyüş squat hurma yiyorum karnim asagida düşmedi hicbi agri sanci yok umidimi kaybediyorum yavas yavas😔 pzrtesi eger açıklığım 4-5 cm degilse kabul etmiyim diyorum suniyi direk sezeryana gireyim kafam çok karışık 😢🤷