ecemiko Kızlar merhaba 🌸 24 haftalık hamileyim, perşembe günü yani dün şeker yüklemesi ve idrar tahlili yaptırdım. İdrarımda protein pozitif çıktı. Normalde negatif çıkması gerekmiş. Aranızda böyle bir durumu yaşayan var mı ?
ecemiko Gizem957 doktorum 1 hafta sonra tekrar tahlil yapalım dedi. Tansiyonuma baktı tansiyonumda 10-6. Eğer tekrar pozitif çıkarsa 24 saat idrar takibi yapacak