dmlkrcck Ultrasondan boş kese belli oluyor mu kasıklarımda ağrı olduğundan dolayı ınternetten araştırma yaptım boş kese ağrı yaparmış bilgisi olan var mı(pazartesi randevum var ama içim rahat etmiyor)
nurdane3504 dmlkrcck bebek yerleşirken ağrı yapabiliyor bazılarında adet sancısı gibi oluyormuş endişe etmeyin umarım herşey yolundadır 🤗
Mrvgl dmlkrcck Evet ben boş gebelik yaşadım Mart ayında doktor anladı ama bana çok caktirmamaya çalıştı haftaya gel yine dedi. Gittim boş gebelik dedi. Ama ağrı yapmaz ki. Nette her okudugnuza inanmayın.
[silindi] dmlkrcck bütün hamilelerin kasık ları beli göğsü agrıyabilir canım neden öyle kötü düşünüyorsun bişey olmaz allahın izniyle
Oclock Ultrasonda anlaşılır ama ağrının boş kese ile bir alakasını duymadım daha önce kendimde de ağrılar oldu adet ağrısı gibi bebek yerleşirken ilk başlarda ağrı oluyor