Seymatatogluozkin Ben ilk 19.haftada hissettim o da sadece bir kere pıttı yani sonra adam akıllı hissedemedim ta kii 22lere kadar o zamanlar bebek olduğunu net anladım 🤗🤗
Net bir şekilde düzene girmesi 25 haftadan sonra oldu 26dan sonra da tamamdı artık hiç durmuyor hala da öyle 😍😍😍
Telaşlanmayın bir gün hiç hissetmeyebilirsiniz bir gün hep hissedebilirsiniz karnımıza da bağlı sanırım telaşlanmayın her an hissetmeniz için erken daha 🤗😊😍😍