slnurn Merhaba güzel hamileler 😊 17+2 haftalık hamileyim. Ancak 2 gündür inanılmaz derecede karnımın içi acıyor. Normalde bebeğimin hareketlerini çok rahat hissediyordum 2 gündür oda azaldı. Endişelenmeli miyim ? Varmı bunu yaşayan ?
Kvsr-klm slnurn benımde acıyodu dpktora sordum normal dedı büyüyo dedı su gbı bı akıntın olmadıggı sürece kanaman olmadıgı sürece korkma dedı o haftalarda ben cocugumu hiç hissetmıypdum 20 den sonra hafıf hafıf basladı 30. Haftamdayım durmuyor yerınde 😀
slnurn Kvsr-klm içimi rahatlattınız Allah razı olsun 😍 ben 16.haftanın sonunda hissetmeye başladım çok belirgin bir şekilde 😊 çok güzel bir duygu