3 gün önce sezaryen doğum yaptım kızlar tavsiyelerimi yazmak istedim.
Acıyor diyip hareketsiz kalmayın hareket etmeden iyi olunmuyor
Ağrı kesicileri aksatmayın
Hastaneye fazla eşya götürmeyin
Kesinlikle çantaya mama koyun
Depend harika bir şey tavsiye ederim
Kabız olmamaya dikkat edin
Göğüs kremi mutlaka alın ben kapak da kullanıyorum yumuşacık göğüs uçlarım
Baba için terlik alın bizimkinin ayakları acıdı 😂
Sorularınız varsa alabilirim