Kızlar dün de açıklamıştım görmemiş olanlar olabilir diye bugün tekrardan yazıyorum…
23 Şubatta hiçbir aksama olmadan her ay düzenli adet görüyordum. Bu ay hamilelik belirtisi var diye hissedip istiyordum…
ama bugün açık kırmızı, pembe gibi bir akıntı geldi.
Adet kanaması değil gibi tam bilemiyorum.
başınıza böyle bir durum geldi mi😕