1anne- benim haftam daha erken 24 haftalık ama son 2 aydır her ölçümde 2 hafta ilerde çıkıyor. Umarım normale döner şimdilik doktor bir şey söylemed daha doğuma çok zaman olduğu için sanırım. Ama eğer doğuma yakın böyle bir durumla karşılaşırsam normal doğum diye zorlamayı düşünmüyorum Allah korusun bir çok şey duyuyoruz normal doğum böyle durumlarda riskli oluyor en iyisi doktorun önerilerini dinlemek ben doktorum ne önerirse onu yapmayı düşünüyorum tabi yine sizin kararınız