35+1 haftalık hamileyim. Bir süredir sürekli olarak sol kasığımda ağrı var ara ara şiddetleniyor ara ara geçiyor gibi. Bu durumu yaşayan ya da bilgisi olan var mı? Vajinal enfeksiyon kaynaklı ya da yalancı doğum sancısı olabilir mi acaba? Hele ki bacağımı kaldırdığımda, oturduğum yerden kalkarken çok zorluyor.