Aslanannesiayse Hepinizden dua bekliyorum benim daha önce gebelik zehirlenmesi nedeniyle erken bir doğumum oldu bugün tansiyonum 14/8 çıktığı için doğumhane de takibe aldılar hüngür hüngür ağladım aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum 😢nolur dua edin bana 😔