YelizY siz kırılacağınıza onlar kırılsın, onlar sizi bu kadar düşünce bu davranışta bulunmaz, siz can taşıyorsunuz şu an karnınızın büyüklüğü önemli değil önemli olan bebeğinizin ve sizin sağlığınız ve emin olun sizin stres olmanız üzülmeniz bebeğinizi sizi ve hamilelik sürecinizi çok etkiler. Onlar sizi kırarken sizi düşünmüyor, sizde onları düşünmeyin. Yemeden kesilmeniz de çok yanlış, iki tane kendini bilmez için niye sizin bebeğiniz ve siz aç kalıyorsunuz?
Kıyafet sorununuz için zaten yaz geldi, göğüs altından bollaşan çok sevimli elbiseler var, en büyük göbeği bile ne kadar tatlı gösteriyor. Hoş o göbek değil, sizin bebeğiniz, orda canınızın parçası var, göstermekten gurur duymalısınız.