Fikret01 14 haftalık hamileyim ve sürekli karın ağrısı ve kaşık ağrısı çekiyprum sizde yaşıyor musunuz ne yaptınızda geçti ?
Civciv222 Fikret01 bende 13 haftaligim karın mi kasık mı tam ayiramadigim bir ağrı var geceden beri böyle içten içe bi acı gibi . Gece sol tarafimdan sağ tarafıma dönemedim bile ağrıdan 🤔 ama normalmi bilmiyorum .
Smanrsmsk61 Fikret01 bende 13+4 haftalık hamileyim bende hamile kaldım kalalı bel sırt kasıklarımda batmalar gerilmeler hepsi var hepsi rahmin büyümesinden kaynaklı bide D vitamin eksikliğiniz varsa böyle ağrılar çekmeniz normal geçmiş olsun 💐
merveklyc Fikret01 Başından beri çekiyorum 17 haftalığım ultrasonda sorun yok idrar tahlili yaptırdım temiz galiba normal😊
Fikret01 Civciv222 bende aynısıyım afedersiniz idrarimi yaparken sanki kasıklarım düşecek gibi hissediyorum
Smanrsmsk61 Fikret01 tabi d vitamini takviyesi alıyorum değerlerim normale dönene kadar böyle gidermiş
Fikret01 Hsbsk doktora ne söylersem söyleyim normal geliyor zaten o yüzden bir şey sormaması tercih ediyorum