Ben de 28. haftayım, ben de azaldığını hissediyorum. Yemek yiyince, su içip dinlenince hareket ediyor yine az da olsa, o zaman rahatlıyorum biraz.
Bir de ben kendim de çok halsiz hissediyorum son bir kaç gündür, uyku bastırıyor sürekli. Haftaya kontrolüm var, inş bir sıkıntı yoktur.