dmlkrcck aynısını yaşadım meğer hem hamileymişim hemde kist varmış. Kontrole gittiğimde öğrendim. O ağrı yapar korkma demişti doktorum. Kist düşük tehlikesini önlüyor 3 aydan sonra muhtemelen küçülür demişti bebek büyüdükçe. Şuanda öyle oluyor Aklınıza kötü şeyler getirmeyin iyi düşünün iyi olsun inşallah