Tuuba1 Merhaba bi arkadaşım henüz 10 haftalık hamile, doktoru ona kalp atış hızına göre %70 erkek olabilir demiş🤷🏻♀️ Pek inanmadım ama, böyle bişey olabilir mi ? Ya da yaşayan var mı ?
mminikmmucizemm Tuuba1 doktorlar genelde öyle bilgilere dayanarak tahmin yapmaz valla şaşırdım. Benim hep 140 üstüydü oğlum olacak tutmadı yani
mminikmmucizemm Tuuba1 ben 12 haftalık gittiğimde bile kesin konuşmamıştı doktor kız demişti ama kendini gizleyen bi erkek de olabilir demişti nitekim öyle de oldu 14. haftada erkek çıktı 😂 ki kalp atışına dayanarak oran vererek tahmin yapacak abartı gibi bence de