aylininannesi61 Kızlar hamileliğimin ilk haftalarından beri sabahları karnımda çok şiddetli gaz sancısıyla uyanıyorum şu an 18+3teyim hala devam ediyor bu normal mi yaşayan var mı 🤷🏻♀️
Ysmmmnn aylininannesi61 normal heralde ya ilk aylarda gaz problemi oluyor bende karn ağrısyla uyanyrm