h5c5 Bebeğim 22 günlük kutunun üzerinde 60cc ye 1 ölcek yazıyor en alt kısmındada 2 ölcek siz nasıl veriyorsunuz
Ttlier19 h5c5 ben oglumda similac kullanmıştım sanırım içindeki ölçek büyüktü o yüzden 60 cc ye 1 ölçek yazar eğer kaşık dediğin gibi büyükse 30 cc verecekseniz mama yarim koyabilirsiniz tum mamalarda 30 cc ye 1 ölçek koyuluyo cunku